Saturday, July 16, 2011

KELEBIHAN AHLI AUTOXTEN


1. Kelayakan Tanpa Menaja. 
  • Jika anda belum mempunyai penajaan dan atau tidak mahu menunggu spillover, pihak Autoxten telah menyediakan peluang untuk anda layak terus ke FASA1 secara terus. Caranya amat mudah :
  • Anda perlu bayar keahlian US10 dan kemudian anda dibenarkan untuk membeli terus ROW1 dengan menambahkan bayaran sebanyak US10 lagi. Begitu juga anda boleh menambah US20 lagi untuk terus layak mendapat bonus di ROW2 pula secara terus.


2. Freedom Phase

  • Ini merupakan satu lagi plan tambahan dengan produk yang berbeza, cuma belum dinyatakan secara terperinci oleh pihak Autoxten. Tapi saya percaya dengan pengalaman mereka dalam internet marketing, produk-produk ini merupakan 'marketing tool' dan amat berguna kepada anda untuk memudahkan anda berjaya dalam bidang pemasaran di internet.
  • Anda perlu maintain sebanyak US20 sebulan untuk menggunakan 'marketing tool' ini.
  • Anda berpeluang menerima komisen US1 untuk setiap level sehingga 10 level.
  • Anda juga berpeluang mendapat bonus matching hiraki direct sponsor sehingga 4 level.
  • Anda boleh lock posisi anda sekarang dengan membuat bayaran tambahan sebanyak US20.
  • Anda boleh berhenti pada bila-bila masa yang anda suka jika group anda tidak berkembang di plan ini.

3. Pay It Forward - X Codes

  • Ini merupakan salah satu cara untuk anda mengembangkan lagi network anda dengan mudah. Anda boleh membayar dahulu atau menolong rakan yang mungkin dalam kesempitan. 
  • Caranya amat mudah, setiap kali anda menerima bonus di FASA1 anda boleh membeli X-Codes ini untuk sesiapa sahaja yang anda mahukan tetapi anda perlu berikan syarat kepada mereka iaitu mereka juga perlu melakukan perkara yang sama apabila mula menerima bonus di FASA1 nanti. Jika setiap orang mampu membeli X-Codes kepada 4 orang lain, dengan secara tidak langsung network anda boleh berkembang dengan besar. 
  • Cuma belum dapat dipastikan bayaran balik kepada anda samada terus dibuat oleh pihak Autoxten atau sebaliknya.
Berita kurang baik...tak ada cuma ramai yang masih sangsi lagi terutama takut Syarikat tak bayar bonus dan sebagainya. Semua kemungkinan tetap ada, cuma bergantung kepada keyakinan dan unsur +ve / -ve yang ada didalam diri anda. Saya tidak mahu bercerita soal risiko dan semuanya terpulang kepada anda. Masih ada masa untuk anda untuk mengkaji latarbelakang Autoxten dan apa-apa sahaja informasi yang anda rasakan perlu sebelum menyertai Autoxten.com ini. Hanya ada 2 kemungkinan yang akan berlaku :
  1. Jika anda tidak upgrade sebelum masa yang ditetapkan anda mungkin hilang posisi awal dan juga peluang untuk terus menerima bonus di FASA1 secara terus.
  2. Jika anda masih mahu menunggu sehingga semuanya berjalan lancar mengikut perkiraan anda sendiri, pun tidak menjadi sebarang masalah cuma anda akan hilang sedikit keistimewaan seperti dinyatakan tadi. Itu sahaja!
PLAY SAFE OR PLAY SMART - U DECIDE!

SELAMAT BERRJAYA SEMUA.

No comments:

Post a Comment