Friday, July 29, 2011

KEMASKINI AUTOXTEN

Members AutoXTen Greetings,
Kemas kini e-mel akan mengkaji semula prosesdan kemas kini kami telah membuat untuk AutoXTendan laman webnya hari-hari kebelakangan ini dan mengapalaman web telah turun untuk tempoh yang singkatmasa baru-baru ini:

1. Kami terus bekerja melalui membina semulakami pangkalan data akibat hack niat jahatyang berlaku beberapa hari lalu yang mengubahdan dalam beberapa kes dipadam data ahlidari pelayan.
Kami adalah kira-kira 97% selesai dengan mengembalikansemua data. Beberapa orang yang masih kekurangan akseske laman web yang berubah-ubah disebabkan oleh maklumat loginperlu pergi ke penaja atau upline mereka yang telahakses dan kita ada arahan di belakangjawatan atas betul-betul apa yang perlu dilakukan untuk mendapatkan bantuan mengaksespejabat belakang mereka.

2. Oleh kerana aduan spam yang disebabkan oleh beberapaahli yang menggunakan skim e-mel kelantangan yang tinggiletupan spam seluruh internet denganautoxten nama domain, laman web kamidibawa turun untuk mengkaji semula malam tadi danturun selama beberapa jam seperti yang kita bekerja denganhosting syarikat untuk membawa kembali.
Sesiapa yang didapati menghantar spam pautan autoxtenakan ditamatkan tanpa sebarang amaran.
Kami tidak bertolak ansur dengan spam.
Ia tidak berfungsi dan ia hanya memudaratkan semuaahli-ahli lain. Bertanggungjawab di dalamiklan program ini atau anda akan
ditamatkan tanpa sebarang amaran.

3. Kelas latihan memulakan masa lalu iniSelasa dan rakaman adalah Hantardi tapak Komuniti dalang.



4. Pembangunan dan pelancaran Fasa 2produk hari lagi dan sedang dikaji semulaoleh pemilikan syarikat dan undang-undang.
"Fast Track Untuk Fasa 2" Program berhampiranuntuk memulakan serta. Ahli-ahli akan dapatuntuk menyertai AXT secara langsung dalam Fasa 2 Tahap.

5. Web Komuniti penuh sesak daripadapengiklanan, latihan dan sokongan oleh rakan-rakanahli-ahli dan tempat yang hebat yang positifmeningkatkan kemahiran anda dan melibatkan pasukan.
Jangan pergi ke Laman Komuniti jikaanda suka menyatakan sikap negatif.
Ini tidak produktif untuk pasukan andadan hanya mengurangkan kesan andaanda dan jenama yang membinaatau menarik kepada orang lain.
Tetapi jika anda seorang yang positif dan membinaahli dan anda suka membantu orang lain,menyatakan pengalaman anda dan kejurulatihanorang untuk berjaya, Laman Komunitiakan menjadi aset terbesar yang anda ada di sinipada AutoXTen.

6. Kami sedang bekerja pada kemas kini yangPage Pendapatan pejabat belakang andalaman web dan ia pada masa ini sehingga kemas kiniselesai. Kita perlu membuka belakang yangsehingga lewat petang ini.



7. Tiket Sokongan: Kami kini bekerjamenyelesaikan semua isu-isu sokongan dan teknikalsecepat mungkin. Sila hanya mengemukakanSATU sokongan tiket sehingga diselesaikan, seperti apabilaanda lakukan, anda meletakkan diri anda di belakangbaris gilir. Meletakkan lain tiket sokonganhanya akan membatalkan kedudukan semasa anda danrestart anda dalam barisan. Ini adalah yang terbaikdan cara yang paling cepat untuk mendapatkan isu sokongan andadikendalikan.

AutoXTen kedudukan untuk pertumbuhan serba cepatdi hari yang akan datang dan yang boleh diramalkanmasa depan. Mereka yang pengiklanan sibuk danmembina senarai mereka sendiri ...
Orang-orang yang terlibat dalam merekapasaran sama ada dalam talian bangunan luar talian danamanah dengan orang lain dan menjemput merekauntuk mengetahui lebih lanjut mengenai AutoXTen akan orang-orang yangyang mendapat manfaat dengan hebat seperti AutoXTentanjakan ke atas dan terus berkembang.

Saya sangat mengesyorkan anda menumpukan masa padapemasaran dan mendapatkan mesej andadi hadapan orang-orang baru dan membina senarai andaprospek. Ini adalah yang paling produktifaktiviti yang anda boleh melibatkan diri dalam membina andaperniagaan.

Sabar untuk bekerja dengan anda untukhadir dan menutup pendaftaran ke dalamkelab latihan kami.

Sentiasa seterusnya,

Pasukan AutoXTen anda

No comments:

Post a Comment